Klacht Gamma Webshop: Retourvoorwaarden niet nageleefd

E. Gebruiker1588249272

Afgelopen vrijdag heb ik terrastegels geleverd gekregen. Ik heb tegels besteld die grijs/zwart zijn maar de tegels die ik geleverd kreeg waren allen (behalve de halve) voorzien van kalkuitbloei. Tijdens het leggen kwamen wij hierachter en heb ik meteen contact opgenomen met de klantenservice van de webshop. De medewerker deed de toezegging dat ik nieuwe tegels geleverd zou krijgen en een vergoeding zou krijgen voor de stratenmakers (die ik al had ingehuurd maar niet verder konden). Ik heb diezelfde ochtend haar mail beantwoord , onze afspraak daarin bevestigd en de gevraagde foto’s gestuurd.
27 april heb ik opnieuw contact opgenomen met de klantenservice om toch mijn tegels te laten retourneren. De medewerker heeft aangegeven dat dat kon en we hebben meteen een dag afgesproken en ik heb gevraagd wanneer ik mijn geld dan terug zou krijgen.
Een dag later krijg ik via de mail te horen dat mijn retour aanvraag geweigerd is omdat de tegels gelegd waren en het ging om kalkluitbloei. Ik heb een aantal tegels gelegd inderdaad om te kunnen beoordelen hoe ze eruit zagen en toen ik zag dat er vlekken opzaten heb ik meteen de Gamma gebeld en zijn we gestopt met leggen.
Nav de weigering van retourneren heb ik telefonisch contact gehad maar de Gamma blijft weigeren de tegels te retourneren

Ik wil dat ik mijn tegels kan retourneren en het bedrag wat ik betaald heb retour krijg

Wij vinden dat Gamma Webshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamma Webshop?