Klacht Gamma Webshop: terwijl ik al 6 weken wacht op mijn al betaalde bestelling en heb ik zelf al 8x aan de bel getrokken

Klachtnummer
# 452066
Gebruiker
Ikwachtal6weken
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 30 april 2020 online hout op maat besteld bij de Gamma. Er is in de tussentijd al 2x een leverdatum aangegeven. Na 1x telefonisch contact, 3x email contact, 3x chat contact met de klantenservice heeft de Gamma nog steeds geen idee wat er met mijn bestelling aan de hand is. Telkens moet ik zelf aan de bel trekken, en blijft het bij wat vervelend antwoorden en we verwachten dat..., maar geen duidelijke oplossing of antwoorden laat staan een tegemoetkoming. 6 weken later wacht ik nog steeds op mijn al betaalde bestelling.

De oplossing

Zo snel mogelijk een duidleijk antwoord wanneer ik nu echt mijn hourt kan ophalen, een tegemoetkoming is hier wel op zijn plaats.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamma Webshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamma Webshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen