Opgelost door Gamma Webshop: Twee keer dezelfde bestelling fout geleverd

content Opgelost
Y.A. Siem

In de Gamma-webshop bestelde ik 2 stuks radiatorfolie van 6 meter lengte. In plaats daarvan werd 2 stuks van 2,5 meter geleverd. Klantenservice zegt: breng maar terug in de winkel. In mijn woonplaats is geen Gamma-winkel. Het bedrag werd gedeeltelijk teruggeboek.. Ik plaats dezelfde bestelling nogmaals. Wordt nogmaals verkeerd geleverd, weer 2 stuks van 2,5 meter. Nu heb ik tweemaal verzendkosten moeten betalen voor hetzelfde fout geleverde artikel.

Echt klantvriendelijke oplossing zou zijn: het gehele bedrag retour boeken, zonder dat ik extra moeite moet doen om de artikelen naar de winkel terug te brengen of naar het postkantoor moet.

Wij vinden dat Gamma Webshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Y.A. Siem
Niet via Klachtenkompas, maar via Thuiswinkelorganisatie. Na wat moeite van mijn kant, heeft Gamma mijn klacht tot volle tevredenheid opgelost. Bedankt!

Ook een klacht indienen over Gamma Webshop?