Opgelost door Gamma Webshop: Twee keer dezelfde bestelling fout geleverd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 355565
Gebruiker
Y.A. Siem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In de Gamma-webshop bestelde ik 2 stuks radiatorfolie van 6 meter lengte. In plaats daarvan werd 2 stuks van 2,5 meter geleverd. Klantenservice zegt: breng maar terug in de winkel. In mijn woonplaats is geen Gamma-winkel. Het bedrag werd gedeeltelijk teruggeboek.. Ik plaats dezelfde bestelling nogmaals. Wordt nogmaals verkeerd geleverd, weer 2 stuks van 2,5 meter. Nu heb ik tweemaal verzendkosten moeten betalen voor hetzelfde fout geleverde artikel.

De oplossing

Echt klantvriendelijke oplossing zou zijn: het gehele bedrag retour boeken, zonder dat ik extra moeite moet doen om de artikelen naar de winkel terug te brengen of naar het postkantoor moet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamma Webshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Y.A. Siem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet via Klachtenkompas, maar via Thuiswinkelorganisatie. Na wat moeite van mijn kant, heeft Gamma mijn klacht tot volle tevredenheid opgelost. Bedankt!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Gamma Webshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen