Wij vinden dat Gamma Webshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Gamma Webshop: Twee keer dezelfde bestelling fout geleverd
Details
De klacht
In de Gamma-webshop bestelde ik 2 stuks radiatorfolie van 6 meter lengte. In plaats daarvan werd 2 stuks van 2,5 meter geleverd. Klantenservice zegt: breng maar terug in de winkel. In mijn woonplaats is geen Gamma-winkel. Het bedrag werd gedeeltelijk teruggeboek.. Ik plaats dezelfde bestelling nogmaals. Wordt nogmaals verkeerd geleverd, weer 2 stuks van 2,5 meter. Nu heb ik tweemaal verzendkosten moeten betalen voor hetzelfde fout geleverde artikel.De oplossing
Echt klantvriendelijke oplossing zou zijn: het gehele bedrag retour boeken, zonder dat ik extra moeite moet doen om de artikelen naar de winkel terug te brengen of naar het postkantoor moet.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.