Klacht Gamma Webshop: Verkeerd product geleverd

Jurre

Graag doe ik mijn klacht bij jullie over de GAMMA. Het volgende is gebeurd:

Op 30 september heb ik 4 jaloezieën besteld bij de GAMMA.
Aangezien mijn ramen van maat verschillen, heb ik gebruik gemaakt van de inkortservice van de GAMMA.
Tijdens het bestelproces van de 4 ingekorte jaloezieën kreeg ik bij iedere jaloezie een foto te zien van het product. Ieder product beschikte over 2 lamelbanden (Video en 4 afbeeldingen van mijn bestelling ter bewijs is attached).
De levering is 3x een jaloezie met 3 lamelbanden en 1x een jaloezie met 2 lamelbanden waardoor er een gek gezicht ontstaat in de woonkamer en dit wijkt dit af van mijn bestelling.
GAMMA bevestigd meerdere malen telefonisch dat de consument niet kan weten dat de bestelde producten afwijken van de geleverde producten.
Op de 4 afbeeldingen en video in de bijlage is te zien dat ik 4x hetzelfde product bestel: Mijn maat jaloezie met 2 lamelbanden.

Ondanks dat ik kan aantonen dat GAMMA niet mijn bestelde product levert, iets wat GAMMA ook niet ontkent en ik op meerdere manieren kan bewijzen.
Willen zij dit niet kosteloos oplossen en bieden zij mij slechts een korting aan op het moment dat ik opnieuw mijn product bestel.

Echter is de GAMMA bij een afwijkend product wettelijk verplicht om het juiste product te leveren en verwacht ik dan ook deze oplossing van hen.
Ze erkennen ten slotte dat ik als consument niets kan doen aan de verkeerde levering.

Ik heb mijn best gedaan om het netjes op te lossen met de GAMMA maar helaas houdt GAMMA zich niet aan zijn wettelijke verplichtingen.
Hierdoor zie ik geen andere uitweg dan jullie benaderen en hoop dat jullie me kunnen helpen om de juiste producten te krijgen.

Alvast hartelijk dank en ik kijk uit naar uw reactie!

P.S. hieronder en in de bijlage bevindt zich de correspondentie met GAMMA.

Jurre

Ik wil het mijn bestelde product.

Wij vinden dat Gamma Webshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamma Webshop?