Klacht Gamma: Accuboor Makita hapert na 1 jaar en 1 maand, geen garantie bij Gamma.

sad Niet opgelost
boorkapot19

Makita accuboor DF457D gekocht 23-10-2018. Instelling 2 snelheden geeft problemen. Langzame toeren werkt, snelle ineens heel vaak. Naar de winkel geweest op 22-11-2019. Reactie van medewerker, dat de garantietermijn van 1 jaar is verlopen. Om privacyredenen is geen gebruik gemaakt van verlenging met 2 jaar. Klant is van mening, dat de verkoper aanspreekpunt is voor garantie als het verkochte binnen redelijke, gebruikelijke termijn niet naar behoren functioneert. Medewerker beroept zich kortaf op fabriekstermijn en "kan niets doen". Opsturen, onderzoekskosten en eventuele reparatie voor rekening van de klant. Deze klant is met de haperende boor naar huis gegaan en wacht af of zijn klacht door Gamma wordt erkend. Tot nu toe is hij daar altijd uitstekend behandeld, maar deze ervaring kan betekenen dat elektrisch gereedschap voortaan niet meer bij Gamma wordt aangeschaft.

Dat verkoper en eerste aanspreekpunt voor garantie de verantwoordelijkheid voor een kortere dan gebruikelijke levensduur nemen.

Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamma?