Klacht Gamma: Accuboor Makita hapert na 1 jaar en 1 maand, geen garantie bij Gamma.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 403799
Gebruiker
boorkapot19
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Makita accuboor DF457D gekocht 23-10-2018. Instelling 2 snelheden geeft problemen. Langzame toeren werkt, snelle ineens heel vaak. Naar de winkel geweest op 22-11-2019. Reactie van medewerker, dat de garantietermijn van 1 jaar is verlopen. Om privacyredenen is geen gebruik gemaakt van verlenging met 2 jaar. Klant is van mening, dat de verkoper aanspreekpunt is voor garantie als het verkochte binnen redelijke, gebruikelijke termijn niet naar behoren functioneert. Medewerker beroept zich kortaf op fabriekstermijn en "kan niets doen". Opsturen, onderzoekskosten en eventuele reparatie voor rekening van de klant. Deze klant is met de haperende boor naar huis gegaan en wacht af of zijn klacht door Gamma wordt erkend. Tot nu toe is hij daar altijd uitstekend behandeld, maar deze ervaring kan betekenen dat elektrisch gereedschap voortaan niet meer bij Gamma wordt aangeschaft.

Gewenste oplossing

Dat verkoper en eerste aanspreekpunt voor garantie de verantwoordelijkheid voor een kortere dan gebruikelijke levensduur nemen.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Gamma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen