Opgelost door Gamma: Bestelling bij de buren afgeleverd. Niet ontvangen, wel betaald.

Kas1986

Op dinsdag 10 maart, heb ik 2 blikken verf ter waarde van 30 euro bij Gamma.nl besteld en betaald, het zou de volgende dag (woensdag) bezorgd worden. Vóór 17:00 uur besteld, morgen in huis, blijkt niet te kloppen. Donderdag lag er een briefje in de bus van Post.nl dat het pakketje bij de buren geleverd was. Ik ben gelijk langs die buren geweest, en die gaven aan het pakketje niet te hebben, de andere buren in mijn flat weten ook van niets, ik heb bij al mijn buren aangebeld.
Ik heb inmiddels Gamma en Post.nl meerdere keren zelf moeten bellen, omdat zij niet terugbellen zoals afgesproken.
Het komt er op neer dat Post.nl naar Gamma wijst, Gamma naar mijn buren (die volhouden het pakketje niet te hebben) en daarmee is de keus af. Wat zeker is, is dat ik wel betaald heb, maar niet ontvangen.
Gamma weigert enige tegemoetkoming, geen geld terug en niet de bestelling overnieuw verzenden, terwijl inmiddels bewezen is dat ik het pakketje niet heb ontvangen.

Ik wil graag of mijn geld terug, of mijn pakketje nog een keer verzonden (maar dan naar dichtstbijzijnde postkantoor).

Kas1986
    Uiteindelijk, na een maand, meerdere telefoontjes, 2 emails en 1 brief heb ik vandaag een email van Gamma.nl ontvangen met excuses en een belofte het betaalde bedrag binnen 2 weken terug te storten. Ik vertrouw erop.

Kas1986

Ook een klacht indienen over Gamma?