Klacht Gamma: Consument wordt op gelicht door het beleid van Gamma

Atthur

Ik heb af gelopen dinsdag een PH Led TL buis G13 20W 150cm gekocht bij Gamma op de Woonboulevard in Heerlen die in de winkel geprijsd staat voor € 18,99. Ik heb af gerekend aan de kassa en toen ik buiten kwam zag ik dat ik € 23,99 ervoor had betaald.

Ik ben terug gegaan en vroeg hoe hoe kan dat, de medewerkster zei dat de prijzen iedere dag schommelen en zei dat ze de prijs in de winkel of kassa niet mochten aanpassen. Dus dit is pure oplichterij. Moet dan op deze manier de Gamma in het licht komen dat ze de boel belazeren, dus mensen kijk uit bij de Gamma en controleer de kassa bon als je iets koopt.

Doordat zij de prijzen niet aanpassen pakken ze zo het geld af van de consument.

Ik had hierover een bericht terug hoe dit kan. Ik zal kijken of ik nog andere instanties inschakel zodat de Gamma duidelijk wordt gemaakt dat dit absoluut niet kan.

Dat laat ik aan de reactie van Gamma af.

Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamma?