Klacht Gamma: Gamma laat haar klanten zelfs in de bouwmarkt maar in de kou staan.

deVaan3

Vandaag wilde ik metselmortel gaan halen bij de Gamma aan de Vogelstraat in den Bosch. Helaas stond er geen enkel plateauwagentje bij de ingang om de zakken op te kunnen vervoeren. Bij de servicebalie kreeg ik te horen dat ik buiten maar moest gaan wachten, totdat er een klant een zou komen terugbrengen. Dit terwijl er meerdere plateauwagentjes geladen met spullen achter de servicebalie stonden. Buiten bijna 10 minuten staan wachten, maar er kwam niemand met een dergelijk karretje. Vervolgens ben ik maar weggegaan en heb ik mijn spullen bij een Praxis winkel gehaald. Wat een waardeloze service. Voortaan blijf ik wel naar de Praxis gaan in plaats van de Gamma.

Klanten naar behoren helpen en zorgen dat er voldoende karretjes bij de ingang staan (ook plateauwagentjes).

Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamma?