Klacht Gamma: Gamma reageert niet op klacht.

willemoosterhoff

Bij Gamma een eigen merk stofzuiger NDZ1400 SW gekocht. Na 3 jaar werkt de aan/uit schakelaar niet meer. Bij Gamma Drachten geprobeerd onderdeel te bestellen. Is niet leverbaar, ook er is geen reparatie service. Klantenservice bij Gamma hoofdkantoor reageert aanvankelijk met de mededeling dat Gamma Drachten het moet oplossen, daar verwijst men mij naar hoofdkantoor. Opnieuw mails naar de klantenservice waarin wordt verwezen naar de wettelijke regeling dat van een stofzuiger mag worden verwacht dat hij 5 tot 8 jaar meegaat. Deze mails blijven onbeantwoord. Bij de plaatselijke Gamma zegt men doodleuk dat je na de garantieperiode het apparaat maar moet weggooien omdat er toch geen service meer op wordt verleend."U had beter een merk als Bosch of Kärcher kunnen kopen daar hebben ze wél een service voor reparatie en onderdelen."
Het is toch te gek dat je heel apparaat moet wegdoen omdat alleen een schakelaar stuk is.

Reparatie van de stofzuiger, of tenminste levering van een nieuwe schakelaar.

Nog geen reacties van Gamma

willemoosterhoff
Ze hebben helemaal niet gereageerd.

Ook een klacht indienen over Gamma?