Klacht Gamma: Gamma reageert niet op klacht.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 291896
Gebruiker
willemoosterhoff
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij Gamma een eigen merk stofzuiger NDZ1400 SW gekocht. Na 3 jaar werkt de aan/uit schakelaar niet meer. Bij Gamma Drachten geprobeerd onderdeel te bestellen. Is niet leverbaar, ook er is geen reparatie service. Klantenservice bij Gamma hoofdkantoor reageert aanvankelijk met de mededeling dat Gamma Drachten het moet oplossen, daar verwijst men mij naar hoofdkantoor. Opnieuw mails naar de klantenservice waarin wordt verwezen naar de wettelijke regeling dat van een stofzuiger mag worden verwacht dat hij 5 tot 8 jaar meegaat. Deze mails blijven onbeantwoord. Bij de plaatselijke Gamma zegt men doodleuk dat je na de garantieperiode het apparaat maar moet weggooien omdat er toch geen service meer op wordt verleend."U had beter een merk als Bosch of Kärcher kunnen kopen daar hebben ze wél een service voor reparatie en onderdelen."
Het is toch te gek dat je heel apparaat moet wegdoen omdat alleen een schakelaar stuk is.

De oplossing

Reparatie van de stofzuiger, of tenminste levering van een nieuwe schakelaar.

1 reactie

  1. Auteur
    willemoosterhoff
    Datum
    Nog geen reacties van Gamma

Uiteindelijke oplossing

Auteur
willemoosterhoff
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben helemaal niet gereageerd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Gamma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen