Klacht Gamma: Gamma van ons probleem maken wij uw probleem.

# 190995
Nick91

ik heb een aantal diverse verhuisdozen besteld online omdat de gamma winkels deze in de gewenste aantallen nooit hebben en dit besteld moet worden. ik heb online betaald en het zou binnen 24 uur geleverd worden. helaas is de gamma niet in staat om alles uit te leveren. ik mis een product en 2 zwerven nog ergens rond bij PostNL. ik heb een klein deel al geleverd gekregen. maandag zou alles geleverd worden, dit werd dinsdag en de rest zou vandaag komen. na het nakijken van de track en trance code word het ineens morgen. ik heb met de gamma gebeld en de beste man wist t ook niet. hij heeft na het uitgezocht te hebben terug gebeld en kwam tot de conclusie dat postnl de stukken over had gedragen aan een andere dienst intern en de missende producten nog in het afhaal magazijn lagen en vergeten waren om deze mee te nemen. en ik kon de spullen bij een gamma filiaal afhalen maar moest het wel afrekenen, en dan als de spullen alsnog kwamen een retour traject inzetten. ik ga hier niet mee akk

ik heb deze avond wederom 45 minuten aan de telefoon gehangen met een van jullie medewerkers, om te horen dat ik blij mag zijn dat ik de goederen tegen betaling kan afhalen in Breda en ik de bestelde artikelen kosteloos mag retourneren. GAMMA WAKE UP, jullie maken van jullie probleem mijn probleem.

ik eis de goederen als nog zeer snel geleverd te krijgen en mijn geld voor alle ellende terug, schaam je zelf. jullie willen mee doen met de grote jongens online maar zijn niet in staat dit ook te kunnen zowel qua versturen niet als de klantenservice niet.

dus binnen 24 uur als nog mijn goederen en binnen 7 dagen mijn geld terug gestort zoals is betaald.

Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamma?