Klacht Gamma: Geen normale omruil mogelijk bij de gamma webshop (lijkt op oplichting)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 171226
Gebruiker
Marchu
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 5 mei heb ik 2 wilgenschermen via de webshop van gamma besteld aangezien die niet leverbaar waren in de winkel, en deze 12 mei ontvangen.
Na aflevering (ik was zelf niet thuis) bleek 1 scherm goed en volgens afbeelding, maar 1 scherm was lelijk, vol met gaten, niet afgewerkt en leek gevlochten door iemand die zelf de takken verzameld had en voor de eerste keer een scherm probeerde te vlechten.
Dus totaal niet vergelijkbaar met de afbeelding en het andere scherm.

Op 13 mei heb ik het klachten formulier op de website ingevuld en gevraagd voor omruil.
Na een week nog niets gehoord te hebben, heb ik op 21 mei wederom het formulier ingevuld, maar heb hier ook niets meer op gehoord.
Op 24 mei heb ik maar een email gestuurd, en kreeg hier op 30 mei, een antwoord op dat ik foto's moest sturen en zei de leverancier dan zou beslissen over de omruiling.
Ik heb gelijk dezelfde dag de foto's gestuurd, maar tot op heden (7 juni) niets meer van gehoord.

De oplossing

Ik wil kosteloos een omruiling van het scherm dat ik ontvangen heb, voor een scherm wat afgebeeld is op de website en het andere scherm wat ik ontvangen heb.
Volgens de website kan ik retourneren, maar dat kost me meer dan het scherm zelf..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Marchu
    Datum
    Ok.. uiteindelijk 2 maanden na aankoop is mijn klacht opgelost.
    Ik denk dat Gamma nog een hoop moet leren over hoe ze met webwinkel klanten/klachten om moeten gaan.
    Dit had veel sneller, simpeler (en goedkoper qua tijd) opgelost kunnen worden. Laat staan de negatieve ervaring die een klant tegenwoordig eenvoudig met honderden kan delen..
    Ik zal zelf niet zo gauw meer bestellen via de Gamma website, omdat het ook gewoon een kwestie van vertrouwen is, en dit niet meer echt aanwezig is..

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marchu
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Gamma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen