Klacht Gamma: Klantenservice doe je naam eer aan: beantwoordt niet alleen de telefoon of mail maar verleen dienste

Klachtnummer
# 262382
Gebruiker
J. de Roo
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na plaatsen van order, via internet, is wijzigen niet mogelijk, wel opnieuw bestellen EN betalen. Contacten via mail en telefoon leveren geen reactie meer op.
De klantenservice reageert niet meer op mail, bij telefonisch contact wordt de indruk gewekt dat men navraag doet wat niet wordt gedaan.
Op mijn bankrekening is twee keer een bedrag gestort NA 2 maanden, toegezegd was dat dit na ± 14 dagen zou zijn. Bovendien is het retour te ontvangen bedrag te laag.

Gewenste oplossing

Ontvangst van het restantbedrag ± € 100 van de Gamma.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen