Klacht Gamma: Manager beledigt mij en geeft geen garantie op product

sad Niet opgelost

Geachte mevrouw / meneer,
Een jaar geleden heb ik een toiletzitting aangeschaft van hoge kwaliteit. Uw medewerker heeft
aangegeven dat ik twee jaar garantie hierop had. Op 7-3-2019 ben ik langs geweest met de zitting
omdat deze een scheur kreeg terwijl ik die pas een jaar had. De manager beschuldigde mij gelijk
ervan dat ik de zitting gebruikte om erop te staan. Daarnaast werd opeens gezegd dat ik maar 1 jaar
garantie had op de zitting. Ik vond dit dus echt niet kunnen en vooral bij een vaste klant. Ik ben een
ondernemer en koop jaarlijks producten voor duizenden euro’s bij de Gamma. Dat je gelijk valse
beschuldigingen begint te roepen en terugkomt op je garantieafspraken is voor mij einde verhaal.
Ik ben toen gelijk een zitting die ik twee weken geleden ook bij de Gamma heb gehaald terug gaan
brengen. De manager heeft het weer zeer onprofessioneel en super onvriendelijk afgehandeld. Ik
voelde me vernedert in jullie zaak. Ik mocht de bon niet meekrijgen en de manager zij na het
afhandelen van de retour dat hij mij uit de winkel ging trappen als ik niet gelijk weg ging.
Hierna ben ik naar Praxis gegaan en heb ik mijn verhaal gemaakt. Ik werd gelijk geholpen en kreeg
extra korting op mijn aankopen. Ik vind het echt jammer dat na meer dan 10 jaar een vaste klant te
zijn (voor zakelijke en privé spullen) dat ik zo word behandeld. Ik vertrouw erop dat u deze klacht
professioneel afhandelt.
Gamma filiaal: Lammenschansweg 130, 2321JX, Leiden.
Jakob

Excuus van manager en product vervangen

nieks

Ook een klacht indienen over Gamma?