Opgelost door Gamma: Misleidende reclame : geldende korting op draadloos schakelmateriaal niet toegekend.

feestend

In de Gamma winkel van Geleen heb ik verschillende artikelen van het merk KlikAanKlikUit gekocht (zie kassabonnetje bijlage) dat onder de categorie draadloos schakelmateriaal valt. Zowel in huidig geldige reclamefolder van week 44 (zie bijlage) als in de winkel staat aangegeven : "25% korting op AL het schakelmateriaal m.u.v. OK artikelen". De reclamefolder drukt zelfs een voorbeeldartikel af van het draadloos schakelmateriaal van het merk KlikAanKlikUit. In de winkelrekken was er geen verdere aanduiding van enige uitzondering op de reclame. Aan de kassa alvorens betaling werd mij op mijn vraag opnieuw bevestigd dat de 25% korting weldegelijk geldig is voor de gekochte KlikAanKlikUit artikelen. Bij controle van het kassaticket bleek echter dat de korting niet was aangerekend. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst van Gamma Geleen. Ze gaven echter aan dat het gekochte draadloze schakelmateriaal van KlikAanKlikUit niet onder de reclame "25% korting op AL het schakelmateriaal m.u.v. OK artikelen" valt. Ik ben hier niet mee akkoord. Het betreft hier misleidende reclame en oneerlijke handelspraktijken.

Ik wens dat de "25% korting op al het schakelmateriaal" zoals in de geldende reclame in weekfolder, reclamepaneel in winkelgang van elektrisch schakelmateriaal en door kassierster bevestigde geldende korting, wordt toegepast op het aangekochte draadloze schakelmateriaal van het merk klikAanKlikUit. Het teveel aangerekende bedrag op het kassaticket (zie bijlage) dient dan ook terugbetaald te worden (25 % v. 235,23 euro = 58,81 euro).

Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gamma
    Geachte D. Vanderfeesten,

Uit bovenstaande klacht begrijpen wij dat er een misverstand is ontstaan. Klik-aan-klik-uit behoord inderdaad niet tot ons assortiment schakelmateriaal. De afbeeldingen die u toevoegt kunnen inderdaad als verwarrend ervaren worden maar zijn wel verklaarbaar. Dit willen wij natuurlijk persoonlijk met u bespreken en uit coulance de korting van 25% alsnog met terugwerkende kracht voor u verrekenen.
    Meldt u met de producten en de kassabon bij de informatiebalie van Gamma Geleen en wij geven graag meer uitleg en lossen de klacht voor u op.

Heeft u nog vragen of opmerkingen bel dan gerust met ons. 046-4756555
    Vriendelijke groet
    Gamma Geleen
    feestend
    Korting werd alsnog toegekend. Klacht kan afgesloten worden.

feestend
Korting werd alsnog toegekend.

Ook een klacht indienen over Gamma?