Klacht Gamma: Misleidiende fotos en misinformatie

Abelhaj

Ik wilde een hogedrukspuit huren. Simpel denk je via gamma moet dat lukken. Kom je aan op de locatie krijg je een hogedrukspuit zonder slang die van de kraan naar de spuit toe loopt. Rijd je weer terug kom je aan krijg je te horen dat ze die niet hebben liggen en dat ik naar een ander filiaal toe moet. (Fout ligt niet bij het werkend personeel maar aan de verraderlijke website foto’s lekker professioneel)Daar naar toe gereden krijg je te horen dat je die er niet bijgeleverd krijgt en dat je een tuinslang moet kopen ter waarde van 13 euro. Haal je die rijd je met dat ding weer naar huis kom je aan doe je hem in het stopcontact doet her apparaat het weer niet. Bellen met filiaal uitleggen wat er gaande is als je hem vandaag terug brengt krijg je je geld nog terug. 17:15 race die kant op omdat ik hem niet in het filiaal kon afleveren die dichterbij is maar alleen bij dat filiaal. Allemaal in tijden dat de bezineprijzen het dak uitstijgen en zit je met het zand, want schoon zijn die dingen niet want ja gamma denk het is niet mijn apparaat maar voor de klanten. lekker wat zand in je achterbak dat je ook weer kan schoonmaken. Al met ben ik ruim 3 uur van mijn dag kwijt, benzine van de auto en nog een tuinslang waar ik lekker niks meekan maar wel is uitgepakt van 13 euro. Bedankt gamma.

Wees duidelijk doe wat aan de website en geef de juiste informatie aan jullie medewerkers. Die kunnen hier niks aan doen maar de mensjes die het voor het zeggen hebben wel.

Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamma?