Klacht Gamma: Niet klant gericht gehandeld door gamma

Klachtnummer
# 592172
Gebruiker
Steef88
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een Plissé gordijn op maat laten maken maar deze bleek ik beschadigd te hebben ontvangen. Aan de draden zit een geleider vast die met knijp lootjes vast zit, die knijp lootjes zijn bij de eerste keer optrekken van het gordijn los geschoten. Nou krijg ik nieuwe knijplootjes opgestuurd en dien ik de reparatie zelf uit te voeren. Ik heb voor het plissé bijna 550 euro betaald. Ik heb product beschadigd ontvangen dus wens eigenlijk dat ik een nieuw plissé krijg of het liefst mij geld terug.

Gewenste oplossing

Telefonisch contact opnemen om samen naar een oplossing te zoeken. Het is nu alleen maar per mail en er wordt niet naar een oplossing gezocht alleen dingen medegedeeld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen