Klacht Gamma: Niet leveren conform afspraak

Klachtnummer
# 163603
Gebruiker
Ton
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 28 maart plaatste en betaalde ik een order via de Gamma webshop welke op 7 april 2016 bezorgd zou worden. Ik ontving op 7 april echter geen bericht over het tijdstip dat en op welk tijdstip de bestelling zou worden afgeleverd. Toen ik zelf belde met de klantenservice, zou Danny het uitzoeken en mij terugbellen. Dat deed hij en hij vertelde mij dat de bestelling vrijdag 8 april, of maandag 11 april zou worden afgeleverd. Ik belde op 8 april weer en toen vertelde een andere medewerker mij dat er nog geen track-and-trace nummer bekend was, en dat de bestelling in ieder geval ook op 8 april dus niet zou worden afgeleverd. Ik belde op 11 april om 08.00 uur weer, en weer een andere medewerkster (Marjolein) vertelde dat er nog niets bekend was, ze zou het uit gaan zoeken bij het hoofdkantoor en mij terugbellen. Ik belde om 11.45 uur nogmaals en Marjolein vertelde mij dat zij het hoofdkantoor nog niet kon kunnen bereiken en dus nog geen uitsluitsel kon geven. Ik heb de order geannuleerd.

De oplossing

Compensatie voor het feit dat ik drie dagen vrij van mijn werk heb moeten nemen en het door het moeten annuleren mislopen van een korting van € 238,52

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen