Klacht Gamma: Niet leveren loungeset en niet nakomen terugbetalingsafspraak

Klachtnummer
# 104406
Gebruiker
Martinvanosch
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 16 maart heb ik online een loungeset aangeschaft. Deze zou de vrijdag geleverd worden. Gebeurde niet. Dan zou het de week er na worden. Ook dat vond niet plaats. Toen de zaterdag, maar weer niet. Eindelijk na veel aandringen (emails en telefoon) heb ik afgelopen woensdag contact gehad met iemand van de klantenservice. Ook zij kon me niet helpen en conclusie was dat de bestelling geannnuleerd werd en ik afgelopen vrijdag mijn geld zou terug hebben. Helaas, ook die afspraak is men niet nagekomen (de 5e keer dat men in deze niet nakomt.

Ik wil nu echt dat dit opgelost wordt, ik ben nu bijna 3 weken mijn geld kwijt zonder dat de Gamma haar verplichtingen nakomt.

Martin van osch

Gewenste oplossing

Mijn geld terug en met een beetje fatsoen op zijn minst een groot excuus. Compensatie voor al mijn uren en tijd dat ik mijn geld kwijt ben zou het completer maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen