Klacht Gamma: Niet leveren loungeset en niet nakomen terugbetalingsafspraak

Martinvanosch

Op 16 maart heb ik online een loungeset aangeschaft. Deze zou de vrijdag geleverd worden. Gebeurde niet. Dan zou het de week er na worden. Ook dat vond niet plaats. Toen de zaterdag, maar weer niet. Eindelijk na veel aandringen (emails en telefoon) heb ik afgelopen woensdag contact gehad met iemand van de klantenservice. Ook zij kon me niet helpen en conclusie was dat de bestelling geannnuleerd werd en ik afgelopen vrijdag mijn geld zou terug hebben. Helaas, ook die afspraak is men niet nagekomen (de 5e keer dat men in deze niet nakomt.

Ik wil nu echt dat dit opgelost wordt, ik ben nu bijna 3 weken mijn geld kwijt zonder dat de Gamma haar verplichtingen nakomt.

Martin van osch

Mijn geld terug en met een beetje fatsoen op zijn minst een groot excuus. Compensatie voor al mijn uren en tijd dat ik mijn geld kwijt ben zou het completer maken.

Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamma?