Klacht Gamma: Nieuwe gekochte compressor blijkt gebruikte compressor te zijn, misleiding bij Gamma Bussum

Gert-Jan Kolbrink

Ik heb vandaag 20-02-2022 een luchtcompressor van 24liter aangeschaft van het eigen merk van GAMMA, deze was landelijk afgeprijsd van €119,- voor €77,35.
De compressor was nog op voorraad in Bussum. Ik ben vanuit Soest naar Bussum gereden en daar stond er nog 1.
Zojuist 23.00h 20-02-2022 heb ik de compressor uit de verpakking gehaald.
Tot mijn verbazing haal ik een gebruikt apparaat uit de verpakking.
Op de wieltjes zitten slijtage plekken en ze zijn vies, het hele apparaat zit onder met stof, het zakje met de gebruiksaanwijzing is opengescheurd en er liggen wat losse onderdelen onder in de doos. Ook ligt er in de doos her en der wat stukjes piepschuim, daar zal die nieuw wel in hebben gezeten.
Als ik een gebruikte compressor had willen aanschaffen had ik dit wel via Marktplaats.nl gedaan. Ik koop iets nieuws dan verwacht ik ook iets nieuws.
Maar ik voel mij door deze koop misleid, en opgelicht door GAMMA Bussum.

Ik wil een financiële compensatie van Gamma, een showmodel wordt ook niet als nieuw verkocht normaliter.
Tot op heden geen reactie, erg jammer.

Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamma?