Opgelost door Gamma: Onderdeel Keter opbergbox niet te leveren door Gamma Nijmegen

angry Opgelost
Peter Bex

Nog geen drie jaar geleden een Keter Store-it-out-max containerbox gekocht bij Gamma en gisteren brak er een scharnier van de deksel. Dat kan natuurlijk gebeuren. Ik probeer bij Gamma een nieuwe deksel-scharnier model wlPS te bestellen, maar krijg als antwoord dat Gamma geen onderdelen van Keter boxen kan bestellen. De vriendelijke medewerkster van de Klantendienst heeft haar best gedaan, maar kon mij niet blij maken met de mogelijkheid tot bestellen van dit onderdeel. Volgens Gamma Nijmegen-Dukenburg kunnen zij dit soort onderdelen niet geleverd krijgen. Moet zelf maar contact opnemen met Keter Nederland.

Uiteraard zorgen dat dit artikel wél besteld kan worden en mij dat mede te delen.
Gamma geeft helemaal niet thuis en heeft mij niet verwezen naar de importeur c.q. fabrikant. Ben zelf op zoek gegaan en de firma Keter heeft mij uitstekend geholpen. Voortaan koop ik dit soort zaken niet meer bij Gamma. Slechte service dus.

Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Peter Bex
    Inmiddels contact gehad met de leverancier van Keter producten. Zij hebben mij de toezegging gedaan de onderdelen op te sturen onder garantie. Heel netjes, toch? Van Gamma moet ik het niet hebben, want die reageren niet eens.
    Peter Bex
    Gamma geeft niet thuis. Jammer.

Ook een klacht indienen over Gamma?