Klacht Gamma: Onverwachte prijsverandering tijdens een kortingsactie waarbij je op je qui vive moet zijn of de kor

F. vd Weide

Afgelopen dinsdag 14 december gekeken naar PVC plaktegels. Gevonden; P&S tegel donker voor een prijs van €16,99 per m2, €68,93 per pak van 20 tegels. Tegelijk loopt er een kortingsactie van 25% die duurt tot en met aanstaande zondag 19 december.Korte tijd om te beslissen, maar het kan de hele week nog.
Vandaag naar de winkel om de tegels te kopen. Tot mijn verbazing is per vandaag 16 december de prijs verhoogd naar €19,99 per m2, €83,56!
Ik heb bij een lokale medewerkster nagevraagd hoe dat zit en zij gaf aan dat prijzen op elk moment kunnen worden aangepast, lees: verhoogd.
De kortingsactie van 25% loopt nog, maar bij de kassa wordt dat niet automatisch verrekend. Op mijn vraag hoe dat nu zit met de korting, wint de kassière info in en krijgt te horen dat zij dat handmatig moet doen. Dat gebeurt danook: €20,89 korting.

Wat ik vreemd vind is dat a) de prijs wordt aangepast terwijl er een kortingsactie loopt en dat b) de korting niet automatisch wordt verrekend.

Hoe zit dat?

Graag zou ik helderheid hebben hierover en, indien dit niet in de haak is, wil ik afgerekend worden tegen de lagere prijs. De prijs was immers onderdeel van het keuzetraject. Bovendien wanneer er een actie loopt tot een bepaalde datum, mag ik er toch van uitgaan dat de basisprijzen ongewijzigd blijven?

Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamma?