Klacht Gamma: Onwaarheden tijdens telefoongesprek over vertraagde levering.

Klachtnummer
# 607407
Gebruiker
Pfff wat een gezeik
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Online heb ik een bestelling geplaatst van tegels en stapelblokken. De levering hiervan verloop via een externe transporteur. Tijdens het bestellen kon ik de gewenste leverdatum invoeren, mijn keuze was 24-06-2022.

Op 23-06-2022 kreeg ik de track&trace met daarop een tijdvak tussen 08:00 en 12:00 (niet meer te achterhalen).
Vrijdag 24-06-2022 rond 11:30 heb ik nogmaals de track&trace bekeken waarbij er stond dat er geen levering zal zijn vanwege manco.

Ik heb de klantenservice van Gamma gebeld en de dame in kwestie heeft de transporteur gevraagd wat de reden van manco is. De dame geeft aan dat dit door onderbezetting bij de transporteur komt.

Hierna heb ik besloten zelf de transporteur te vragen waarom er vandaag niet geleverd gaat worden krijg ik het antwoord dat de leverancier (Gamma-onder leverancier) nog niet alles heeft uitgeleverd.

Hieruit blijkt dat de dame die werkzaam is bij Gamma Nederland niet het fatsoen heeft om eerlijk antwoord te geven maar het nodig vind om onwaarheden te vertellen. Hierna heb ik wederom iemand van Gamma gesproken, een zeer positief gesprek waarna mij een compensatie is aangeboden. De hoogte hiervan zou later bepaald worden na levering van de materialen.

Gelukkig zijn de materialen maandag 27-06-2022 geleverd.

Vandaag 12-07-2022 weer gebeld met Gamma Nederland om na te vragen hoe het nu zit met de compensatie.

Het antwoord luid, 'We hebben binnen 30 dagen geleverd dus ons treft geen schuld. Dat iemand onwaarheden heeft verteld is niet meer na te gaan. We zullen de compensatie van €25 aan u overmaken'.

Nu staat die €25 niet in verhouding met de vrije dag die ik heb genomen (dit is best duur als zelfstandig ondernemer) en de onwaarheden die mij worden voorgehouden aan de telefoon.

Gewenste oplossing

Graag zou ik een 'passende' compensatie ontvangen wat past bij de klacht die ik heb. Daar Gamma Nederland zelf te laat materialen bij de transporteur aanlevert en daar dan ook nog over liegt staat niet in verhouding met €25 compensatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen