Klacht Gamma: Prijzen in de winkel kloppen niet

Klachtnummer
# 602518
Gebruiker
Neniut1
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In twee weken tijd, drie maal een veel te hoge prijs berekend. Opmerking van de kassamedewerker: de prijzen veranderen zo snel, dat we het niet direct kunnen wijzigen. Dat komt ook door veel te weinig personeel. Advies was om rechtstreeks klacht in te dienen via telefonisch contact. Via de site is dat namelijk niet mogelijk. Er werd mij toegezegd dat ik bevestiging van de aangifte zou krijgen. Nu drie weken later, nog niets gehoord. Vinden klanten blijkbaar niet belangrijk genoeg om zaken correct af te handelen.

Gewenste oplossing

Contact met mij opnemen zoals is toegezegd door klantenservice desk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen