Opgelost door Gamma: Schandalige klantbehandeling van medewerker klantenservice Jan Willem

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 279182
Gebruiker
SophieP
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Houten luxaflex online besteld voor meer dan €500. We vinden de bestelling op een ochtend achter in de tuin achter een hoog hek in de modder en doorweekt want het had de hele nacht geregend.
Klacht ingediend (en foto’s dus bewijs meegestuurd) en lees de letterlijke reactie van Jan Willem van de klantenservice : “Op Google streetview zie ik een mooi huis, maar géén schutting en was er volgens het KNMI op die dag geen neerslag. De dag er voor en de dag er na was het eveneens kurkdroog.”

Wij worden geconfronteerd met een waardeloze situatie en dan wordt door een medewerker doodleuk getwijfeld aan ons verhaal?

Gewenste oplossing

Deze klacht gaat over de behandeling van onze eigenlijke klacht
Wens is dat deze medewerker serieus aangesproken wordt op zijn schofterige reactie.

En daarnaast gewoon een nette afhandeling van de eigenlijke klacht dwz een serieus voorstel. We kunnen nu geen mankementen zien maar wat als er toch aan het binnenwerk iets beschadigd is? En daarnaast zouden we ook nog een reactie/voorstel krijgen mbt de bezorging.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    SophieP
    Datum
    3/11 Keurig opgelost door de manager van de klantenservice van de Gamma .

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Gamma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen