Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Gamma: Schandalige klantbehandeling van medewerker klantenservice Jan Willem
Details
Klacht
Houten luxaflex online besteld voor meer dan €500. We vinden de bestelling op een ochtend achter in de tuin achter een hoog hek in de modder en doorweekt want het had de hele nacht geregend.Klacht ingediend (en foto’s dus bewijs meegestuurd) en lees de letterlijke reactie van Jan Willem van de klantenservice : “Op Google streetview zie ik een mooi huis, maar géén schutting en was er volgens het KNMI op die dag geen neerslag. De dag er voor en de dag er na was het eveneens kurkdroog.”
Wij worden geconfronteerd met een waardeloze situatie en dan wordt door een medewerker doodleuk getwijfeld aan ons verhaal?
Gewenste oplossing
Deze klacht gaat over de behandeling van onze eigenlijke klachtWens is dat deze medewerker serieus aangesproken wordt op zijn schofterige reactie.
En daarnaast gewoon een nette afhandeling van de eigenlijke klacht dwz een serieus voorstel. We kunnen nu geen mankementen zien maar wat als er toch aan het binnenwerk iets beschadigd is? En daarnaast zouden we ook nog een reactie/voorstel krijgen mbt de bezorging.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.