Klacht Gamma: Uitslag onderzoek laminaat klopt van geen kanten

Van Vos

Mijn ouders hebben een parket vloer van de Gamma.Bepaalde stukken laminaat sluiten slecht en gaat omhoog staan. Ze wonen in een warm geïsoleerd huis in een etage woning. Mijn ouders leven rustig en zijn zuinig op hun spulletjes. De vloer is gelegd door een prof in laminaat leggen. Nu ,drie jaar later, ondervinden ze deze klachten. Gamma geeft garantie van 10 jaar. Er is een inspectie gestuurd door Gamma. Helaas werd mijn vader met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Ondertussen kregen zij van Gamma het antwoord dat het niet goed zou zijn aangelegd..de ruimte bij de plinten was niet goed volgens deze meneer. De ruimte tussen de plinten zijn prima ! En is helemaal niet strak op de plint gelegd, er is nog voldoende ruimte ! Mijn ouders hebben maanden in de lappenmand gezeten, hun gezondheid was nu belangrijker dan de vloer. Hierdoor hebben ze geen bezwaar ingediend tegen de ondervindingen van Gamma. En de energie ontbreekt eerlijk gezegd.
Helaas kom ik dit nu pas allemaal ten gehore. Het steekt mij, dat Gamma onwaarheden schrijft om onder hun garantie/verplichtingen onderuit te komen. Het parket is prima gelegd, alleen de kwaliteit van deze Gamma vloer is ondermaat. Ik wou dit toch echt even kwijt.. Mijn ouders nemen het helaas voor lief..maar het blijft steken.

Een eerlijk een reële behandeling voor deze klachten. Gamma moet hun verantwoording nemen voor ondegelijk product.

Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamma?