Klacht Gamma: Verwerken wel postpakketten, maar geen rouwpost, en dat na 5min wachten?

OntevredenRouwpost

Gamma
Consumentenbond

Via,

Beste PostNL en betrokkenen,

Bij deze dien ik mijn klacht in, en die gaat over het gebrek aan service dat ik heb ervaren bij al deze bedrijven.

Ik had 2 rouwenveloppen met in totaal bijna 50 rouwbrieven.
Wij kijken op internet waar het dichtstbijzijnde postagentschap is en dat was:

Jan Linders
Kerkstraat 40
6441 BE Brunssum

We komen daar aan om 16:05 en de PostNL medewerker loopt net met 2 volle trollys naar buiten, hij keek nog even naar onze rouwpost enveloppen, maar was niet van plan om eventjes te wachten omdat we in de rij stonden. We hebben er op dat moment niet zelf aangedacht, maar niemand van het personeel, zowel de Jan Linders als PostNL-medewerker, gaf ons een tip om naar de juiste eerst volgende lokatie te rijden en daar onze rouwpost af te leveren.

En daarbij we weten dat de post voor 17:00 wordt opgehaald, maar al om 16:05?

Hierop zijn we richting huis gereden en hebben de voor ons eerstvolgende en meest logische lokatie gekozen om daar deze rouwpost af te geven, en dat zou dan zijn geweest:

Albert Heijn
Brugstraat 1
6131 AE Sittard

Ware het niet dat deze AH sinds enige? tijd geen postagentschap meer is, maar wel nog bol.com pakketten afhandelt?

Hierop weer in de auto gesprongen en naar de volgende gereden:

Gamma
Doctor Nolenslaan 124
6136 GV Sittard

Om kwart voor 5 aangekomen en ook hier moesten we in de rij aansluiten, er was een dame voor ons met een doos vol met bol.com pakketjes om deze af te geven. Na enige tijd wachten springt een andere Gamma-medewerker gelukkig bij, maar dan krijgen we te horen dat zij geen rouwenveloppen doen?

Beste mensen, ik ervaar dit als ontzettend zuur.
- Medewerkers die ons niet doorverwijzen,
- Bol.com pakketten die door jullie bedrijven schijnbaar meer gewaardeerd worden dan rouwpost
- Het geld gaat dus voor de service
- Het voor mij te vaak wisselen van, en te veel variaties in postagentschap, wie doet wat wel en niet
- En nee, de informatie op deze website helpt niet hiermee

Ik hoop niet dat jullie als betrokken organisaties, vreemd opkijken als ik jullie vraag om niet meer te spreken over maatschappelijk verantwoord ondernemen, want helaas kan ik niet anders concluderen dan dat het bij jullie allemaal puur en alleen om het geld gaat. Heel spijtig, heel zuur. Ik ga bijna zeggen, schaam jullie.

Verwerken wel postpakketten, maar geen rouwpost, en dat na 5min wachten?

Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamma?