Klacht Gamma: Wil artikel terugbrengen, maar krijg geld niet,

Klachtnummer
# 584055
Gebruiker
W. Rademaker
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Artikel gekocht, kassière zocht heel lang , ik vroeg of het lukte, ja het is al in orde. Toen ik dit artikel wilde terugbrengen, bleek dat er een heel ander artikel was ingescanned.
Door fout kassière krijg ik mijn geld niet terug, terwijl ik laatst in het programma van Mr Frank Visser hoorde ,dat als een artikel wel uit de winkel komt, het artikel stond immers in de folder van die week, de winkel wel het artikel moet terugnemen en geld teruggeven.
Ook de klantenservice blijft volharden dat er een kassabon moet zijn.

Dit geheel grijpt me aan omdat ik ook nog werd neergezet als bedriegster voor vier man personeel en de andere klanten.
Ik vind dat excuses het minste is dat men kan doen.l

Gewenste oplossing

OP de eerste plaats excuses voor de onheuse beschuldigingen, waar de filiaalmanager zelfs bij aanwezig was.
Het geld komt op de 2e plaats.
3e Plaats kassière wijzen op wat de consequenties zijn van haar gedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen