Klacht Ganezza : Ik wordt niet geholpen terwijl de product die ik heb gekocht defect is.

Celik71

Op 12 maart 2022 heb ik een bank besteld bij Ganezza Meubels ( Jan van Genstraat 162-166, 1171 GP Badhoevedorp. Deze bank heeft mij 1700 euro gekost. Maar na 4 maanden is de poot van de bank er af gevallen. Deze heb ik bij Ganezza gemeld. Zij hebben aangegeven dat zij de schade wel kunnen herstallen maar wel voor 75 euro. Ik ben echter van mening dat deze aankoop best een dure een dure aankoop is en dat er zowiezo garantie moet zijn zodat de schade binnen deze korte termijn kosteloos hersteld moet worden. Omdat Ganezza mij weigert te helpen hierbij dien ik daarom een klacht bij de Consumentenbond zodat jullie mij kunnen helpen. Ik eis van Ganezza dat zij de schade kosteloos herstellen aangezien er garantie is op mijn aankoop.

Ik wil dat Ganezza de poten van mijn bank die ik bij hun heb gekocht kosteloos hersteld.

Wij vinden dat Ganezza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ganezza ?