Klacht Garage Concurrent: Oplichting door garage co borst door verkoop van illegal voertuig (export)

Mayi

Ik heb een Piaggio ape tm 703V gekocht voor mijn oderneming. Mei 2015 bij GARAGE CO BORST BV HARLINGERSTRAAT 14, 1704 BT HEERHUGOWAARD.
Afspraak met garage is gemaakt voor onbouwen naar voertuig met beperkte snelheid 25kmh bij RDW. Hiervoor heb ik 500 euro extra betaald. Het voertuig werd geleverd en.ik probeer sinds 2 jaar een verzekering aftesluiten. ONMOGELIJK WAAROM? Het MMBS keuringsrapport van RDW is niet aanwezig. Naar langdurig onderzoek heb ik nu bewijs van RDW dat de Garage ernooit geweest is. Op het rapport van RDW staat:
Kenteken 6-KJT-61 is afgemeld voor export en kenteken afgehaald. Dit is oplichting.
Ik kan mijn product niet verzekeren, niet rijden, niet verkopen. Ik heb probeerd contact op te nemen met garage maar krijg sinds 2 jaar te horen dat ze bezig zijn een verzekering voor me te vinden. Dat is in heel Nederland niet mogelijk. Voor een legale verzekering is een goedkeuring van RDW nodig. HET MMBS BEWIJS IS NIET AANWEZIG.
Dit was een zakelijke aankoop voor mijn ambulante handel en ik heb hierdoor grote financiële schade opgelopen. Ik heb juridisch advies nodig. Ik heb de garage meerdere briefen geschreven voor terugname product in verband met oplichting. Ik wil mijn geld terug. Deze aankoop is gebaseerd op foute informatie en oplichting. Had ik gewist dat de Garage niet betrouwbaar is had ik dit product nooit gekocht. Ik heb hiervoor 6000 euro betaald. Ik heb 2 getuigen. Ze waren beide aanwezig bij aankoop. Ik heb bewijs RDW,
Ik heb bewijs factuur met gemaakte afspraken garage. Ik heb bewijs afzeggingen Verzekeringen
Ik heb bewijs voorbeeldbrieven
Ik heb bewijs communicatie en gemaakte afspraken met Garage.
Ik heb 2 getuigen. Ik heb aangifte bij politie gedaan. Ik heb brief gestuurd naar belbus@vara.nl. Dit heeft media aandacht nodig.

Het voertuig staat sinds 03-03-2015 afgemeld voor export bij RDW. Ik heb door oplichting en het geven van foute informatie een voertuig gekocht dat in nederland niet bestaat. Ik heb een illegal voertuig gekocht. De oplossing is heel eenvoudig: Ik wil dat de garage co borst bv. het voertuig met spoed ophalt en het volledig bedrag van 6000 euro terug betaald.

Wij vinden dat Garage Concurrent hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?