Klacht Garage De Sleutel Deventer: Ondeugdelijke auto gekocht en bedrijf geeft geen tegemoetkoming

Link1966

Op 15 maart heeft onze zoon een Ford Fiesta uit 2009 gekocht bij garagebedrijf de Sleutel in Deventer. Auto zag er van buiten prima uit, reed lekker hoewel de rem wel erg ver ingetrapt moest worden. De airco deed het niet bleek later en ook het koppelen ging bij de rit naar huis niet soepel. Na 2 weken teruggegaan. Klachten aan rem en koppeling werden niet gevonden. Airco werd bijgevuld maar is er deze week alweer mee opgehouden. Hierna heeft de auto zo goed als stilgestaan omdat deze van onze zoon is en hij nog bezig was met zijn rijbewijs. Afgelopen week eindelijk geslaagd. Auto startte gelijk, maar kraakte bij elke drempel. Remmen deden het soms heel goed, soms erg ver doortrappen. Vandaag naar een vakgarage geweest. Daar schrokken ze zich rot. De hoofdrem cilinder is lek, zit overal vloeistof. Veer voor en veer achter gebroken. De distributie riem is niet vervangen na 8 jaar. De airco was slechts met een beetje vloeistof gevuld waardoor deze niet naar behoren werkt. Totale kosten, 1150 euro.
De Sleutel gebeld. Eigenaar beroept zich op het feit dat de garantie van 6 weken verlopen is en dat we eerder hadden moeten komen( we zijn voor de rem terug geweest maar hij vond niks). Garage biedt aan om voor de helft van de prijs van de vakgarage de auto te repareren. Echter, de auto staat 120 km van de garage en er kan niet meer mee gereden worden. Garage wil de distributie riem en 2 kapotte veren vervangen en niet alle 4 terwijl dit noodzakelijk is. Dat onze zoon zich wel dood had kunnen rijden met deze remmen lijkt hem ook weinig te doen.We hebben er geen vertrouwen in dat er goede onderdelen gebruikt gaan worden bij een reparatie door de Sleutel. Een tegemoetkoming in de kosten zou wel op zijn plaats zijn vinden wij maar de eigenaar weigert elke vorm van tegemoetkoming.
Koop nooit een auto bij de Sleutel in Deventer!!!

Wij willen voor onze zoon een tegemoetkoming in de kosten.
Geen contact meer gehad. Dat is ook een manier. Doen of je neus bloedt. Onbetrouwbare garage!!! Garantie tot aan de voordeur.

Wij vinden dat Garage De Sleutel Deventer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Garage De Sleutel Deventer?