Klacht Garage Jan Dodemont: Zeer hoge rekening.

Klachtnummer
# 194443
Gebruiker
memelorist
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn ruitenwisser werkte niet en na vervanging ( à € 203,03 )van 't motortje nog niet.
Daarna, op 27 mei, bracht ik mijn auto naar Dodemont.
Na vijf weken, op 2 juli, kon ik mijn auto ophalen.
Er was +/- 16 à 17 uur gezocht naar de oorzaak van de storing en gewerkt.
Uit 'coulance' werd 7,2 uur arbeidsloon in rekening gebracht en dat bedroeg € 500,94 .
In totaal was de rekening € 808,32. Ik heb € 250 aanbetaald en gezegd dat ik de CB
ging bellen met de vraag wie voor al die uren op zou moeten draaien...
Garage Bouwman in Nijmegen, Garage Dodemont in Eijsden of ik?
De CB raadde me aan er zéker een zaak van te maken en niet die € 808, 32 te betalen.
Ik heb een aangetekende brief naar Dodemont gestuurd met een redelijk voorstel om nog € 173,94 te betalen. Daarop kreeg ik geen reactie. Ook niet op mijn vraag om een specificatie van de uren, want anders zou hij ook zomaar € 3000 kunnen vragen toch?
Het enige antwoord is een aanmaning op 25 oktober.

Gewenste oplossing

Een antwoord op mijn aangetekende brief.
Een specificatie van de gemaakte uren.
Een financieële tegemoetkoming omdat er volgens mij een gemiddeld bedrag
voor een diagnose van een defect gerekend zou moeten worden.
Soms kan het tegen zitten en soms is het snel gevonden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Garage Jan Dodemont hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Garage Jan Dodemont?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen