Klacht Garage Kosters: Aanbetaling auto terug

Robbie

Beste,

Ik heb op 13-5-2015 een aanbetaling van 200 euro op een auto gedaan bij autobedrijf kosters. Het autobedrijf zo de auto rijklaar maken en deze volgende dag leveren. Toen ik de volgende dag rond 14:00 uur belde vertelde de verkoper dat deze om zes uur klaar zou zijn. Toen ik daar om zes uur arriveerde was desbetreffende verkoper al naar huis en de auto was niet rijklaar gemaakt. Daarbij zei een andere verkoper dat ik mijn 200 euro aanbetaling niet terug kon krijgen omdat het geld al weg was?!!! Bovendien zij de collega dat overschrijven op dit tijdstip niet mogelijk was ze sluiten immers om zes uur. Mijn vraag is dan ook waarom laat je een klant na sluitingstijd komen voor niets!! Dit terwijl je als verkoper van tevoren weet dat die klant voor niets gaat komen. Daarbij zie ik dit gewoon als oplichting en een poging tot diefstal van mijn 200 euro!!! Ik verzoek u dan ook om mij mijn aanbetaling van 200 euro wel nu meteen terug te geven!!! Mvg Robbie Delmotte

geld terug en nooit meer zakendoen met deze mensen!!!

Wij vinden dat Garage Kosters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Garage Kosters?