Klacht Garage Kosters: Afgezet/oplichting

zoonlief

kan iemand mij vertellen of deze garage nog bestaat? of dat ze door zijn gegaan op een andere naam? Vertel vertel!
Mijn moeder heeft namelijk een auto bij deze garage gekocht. alleen is zij ter plekken afgezet. Dus ik wil er zelf even langs gaan om haar geld op te halen..

Kleine toelichting. Ik heb mijn moeder al jaren niet meer gezien. Dit kwam door de relatie die ik had met haar nieuwe man. (mijn stiefvader) Deze is echter onlangs overleden. Dus heb ik weer contact met mijn moeder en ben ik mijn moeder aan het helpen met alle problemen. Ik ben erg geschrokken van de verhalen.
Dus als iemand mij op weg kan helpen, graag! Wellicht hebben andere mensen een vergelijkbaar probleem. Nu ik de fijne garage toch met een bezoekje wil gaan verheugen kan ik misschien voor andere gedupeerde ook iets betekenen.. Samen staan wij sterk!

Geld, wat te veel is betaald (€1000,--), terug naar mijn moeder.

Wij vinden dat Garage Kosters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Garage Kosters?