Klacht Garage Kosters: bewust onjuiste informatie meegegeven en de afspraken niet nakomen

M.R. Oehlers

25-5-2015 Auto gezien die PAS gereviseerd was en een proefrit gemaakt. Vervolgens een aanbetaling gedaan van € 1000,-. Overeenkomst ondertekend zonder te lezen, hiervan geen kopie ontvangen. De auto zouden wij 29-5-15 ophalen met de monteur. De koppelage en stoelcensor moesten hersteld worden. Dit zou achteraf gebeuren.
De auto konden wij pas op 6-6-15 meenemen omdat het overschrijvingsbewijs kwijt was en door de slechte communicatie. Een kopie meegekregen van de revisie die van 2011 blijkt te zijn. De reserve autosleutel hadden hun niet in bezit. 8-6-15 reserve sleutel opgehaald maar die was er niet. Deze zou aangetekend opgestuurd worden. Afgsproken dat de koppelage en stoelcensor alsnog gemaakt zouden worden en een nieuwe APK binnen 1.5 maand. 10-8-15 geen reserve sleutel ontvangen terwijl meerdere malen hierover contact gehad. En de afspraken zijn hun niet nagekomen. Hun willen ons niet meer te woord staan en moeten het maar zelf uitzoeken.

Afspraken nakomen en een nieuwe APK of de kosten daarvoor.

Garage hoort te boek te staan als een niet te vertrouwen garage.
Aanmelding van oplichting.
Bekendheid van de garage bij Consumentenbond.
Aanmelding bij de marktplaats.nl
Zoveel mogelijk publicatie om niet meer mensen dupe te laten worden.

Wij vinden dat Garage Kosters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Garage Kosters?