Klacht Garage Kosters: Garage Koster (Badhoevedorp) verkoopt defecte Audie A6 als goed functionerende auto

recepsoysal

Bij Garage Koster (Badhoevedorp) hebben we een Audie A6 gekocht:
*Gegeven informatie, bouwjaar 2004 => in het echt 2 januari 2003
* Km stand vlgns garage 240.000 => in het echt 312.000
* Er is geen factuur afgegeven
* De auto vertoonde al na een paar dagen mankementen. Bij elke stoplicht stopt de auto
* Bij onderzoek naaldslagsensor defect is.
* de motor vertoont mankementen en draait niet normaal
* 3 augustus wilden we op vakantie, nu kan het niet
* De zaak is inmiddels overgedragen naar een advocaat.
* Er is 5200 euro betaald. marktwaarde auto 3200 euro.
* Volgens de garage zijn de volgende reparaties uitgevoerd: Revisie van de motor, nokkenas was vervangen. De auto is gemaakt als een=> in het echt stopt het bij elke stoplicht
* auto teruggebracht naar de garage ter reparatie. Na 5 dagen geen vooruitgang Om deze reden opgehaald.
* Reparatie kosten moeten wij vooruitschieten van onze vakantie geld en proberen het geld terug te krijgen van de garage.

Auto terug geld terug maar we vertrouwen de garage niet meer. Reparatie kosten betalen, verschil marktwaarde volgens km stand en bouwjaar terugbetalen.
Garage hoort te boek te staan als een niet te vertrouwen garage. Aanmelding van oplichting.
Bekendheid van de garage bij Consumentenbond.
Aanmelding bij de marktplaats.nl
Zoveel mogelijk publicatie om niet meer mensen dupe te laten worden.

Wij vinden dat Garage Kosters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Garage Kosters?