Klacht Garage Kosters: niet goed afleveren auto

Klachtnummer
# 129259
Gebruiker
cyriel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 2 weken een Renault Twingo gekocht. Op de afgesproken afleverdatum was de auto niet klaar. Dit heeft zeker 4 extra dagen gekost. Na 2 dagen hield de verwarming ermee op. Afgelopen woensdag ter reparatie gebracht en zou donderdag klaar zijn. Op het afgesproken tijdstip aangekomen bleek dat er niks met de auto gedaan te zijn. Toch maar even spoed reparatie gedaan. Nu blaast de auto alleen warme lucht, knipperlichten werken niet en radio werkt ook niet meer. Vandaag email gestuurd en hele ochtend gebeld voor een oplossing maar de heren geven niet thuis. Voel mij zeer opgelicht.

De oplossing

Geld retour of reparatie met onkosten vergoeding

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Garage Kosters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Garage Kosters?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen