Klacht Garage Kosters: Opgelicht !

Klachtnummer
# 129996
Gebruiker
Nelsha
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 3 september 2015 een Opel Corsa 1.2 bouwjaar 2011 gekocht en cash betaald bij de Garage Kosters' in Badhoevendorp . Kon de auto niet gelijk meenemen want hij moest rijklaar gemaakt worden en een beurt krijgen en APK gekeurd worden voor een jaar . Oke alles heeft een week lang geduurd . Op 10 sept 2015 kan ik de auto ophalen , ten eerste stond hij der niet hij moest gehaald worden en heeft 34 min geduurd voordat ie der was . Auto op me naam gezet . Terug in Amsterdam zat geen motor olie in was helemaal droog en ook een koelvloeistof en die motor klepperde . Ik belde ze gelijk van wat is dit . Ja kom morgen maar terug . 11 sept 2015 terug naar de Garage ... Ja mevr van de motorolie en koelvloeistof kan niet waar zijn maar dat geluid de motor klopt niet sorry mijn excuses , laat de auto maar staan wij repareren het voor u . Weer een week wachten . Tussen tijds nog veel meer gebeurd . Op 21 sept kapotte auto geen geld terug en later op de dag kwamen ze bij opgelicht !!

De oplossing

Ik heb mijn auto naar de sloop gebracht ben wel me 2250 kwijt .
Via deze weg wil ik alsnog gerechtheid hebben en me geld terug deze mensen. Kunnen niet ongestraft mensen om deze manier blijven oplichten . Veiligheid en zeker op de weg op de eetse plaats !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Garage Kosters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Garage Kosters?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen