Klacht Garage Kosters: Opgelicht !

Nelsha

Ik heb op 3 september 2015 een Opel Corsa 1.2 bouwjaar 2011 gekocht en cash betaald bij de Garage Kosters' in Badhoevendorp . Kon de auto niet gelijk meenemen want hij moest rijklaar gemaakt worden en een beurt krijgen en APK gekeurd worden voor een jaar . Oke alles heeft een week lang geduurd . Op 10 sept 2015 kan ik de auto ophalen , ten eerste stond hij der niet hij moest gehaald worden en heeft 34 min geduurd voordat ie der was . Auto op me naam gezet . Terug in Amsterdam zat geen motor olie in was helemaal droog en ook een koelvloeistof en die motor klepperde . Ik belde ze gelijk van wat is dit . Ja kom morgen maar terug . 11 sept 2015 terug naar de Garage ... Ja mevr van de motorolie en koelvloeistof kan niet waar zijn maar dat geluid de motor klopt niet sorry mijn excuses , laat de auto maar staan wij repareren het voor u . Weer een week wachten . Tussen tijds nog veel meer gebeurd . Op 21 sept kapotte auto geen geld terug en later op de dag kwamen ze bij opgelicht !!

Ik heb mijn auto naar de sloop gebracht ben wel me 2250 kwijt .
Via deze weg wil ik alsnog gerechtheid hebben en me geld terug deze mensen. Kunnen niet ongestraft mensen om deze manier blijven oplichten . Veiligheid en zeker op de weg op de eetse plaats !

Wij vinden dat Garage Kosters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Garage Kosters?