Klacht Garage Loesink Arnhem: Dwaling. Men zegt radiateur, na reparatie koppakking

Klachtnummer
# 140855
Gebruiker
R.Postma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin november contact gehad met Jordy van garage Loesink uit Arnhem met de vraag: Onderzoek of de koppakking van mijn auto lek is, want hij raakt steeds koelvloeistof kwijt terwijl het niet naar buiten lekt. Samen geconstateerd dat koelvloeistofreservoir ook vies is en de temperatuur regelmatig hoog oploopt. ( Duidelijke aanwijzingen lekke koppakking). Tijdens gesprek geeft hij aan dat dit de koppakking zou kunnen zijn en het niet handig is allerlei reparaties uit te voeren alvorens duidelijkheid te krijgen over de oorzaak. Wij komen overeen eerst een diagnose uit te voeren. Dag later gebeld door Jordy dat 'Ik geluk heb, want het is niet de koppakking', maar de radiateur'. Blij als ik was dat het blijkbaar niet zo ernstig was en hij heel zeker overkwam opdracht gegeven deze te vervangen. Na reparatie de kwaal hetzelfde en 275 euro lichter. Bedrijf gooit motorkap dicht en zegt bekijk het maar. Foute diagnose gedaan en onterechte reparatie.

De oplossing

Terugbetaling volledige bedrag a €275 door dwaling en het niet verhelpen van het probleem.

Men mag de nieuwe radiateur eruit halen als men wenst en een oude er weer inzetten, maar wil volledige bedrag vergoed zien. Er is sprake van dwaling (al dan niet moedwillig) en daardoor een onterechte reparatie laten uitvoeren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Garage Loesink Arnhem hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Garage Loesink Arnhem?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen