Opgelost door Garage Provo: Het niet nakomen van afspraken en betaling ondeugdelijk laswerk en ondeugdelijk oplossen massa-probl

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 559920
Gebruiker
Ad van Belleghem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vrijdag 17 sept.2021 maakte ik een afspraak voor een APK keuring en tevens vervangen van een spruitstuk en oplossen van een olielekkage aan de brandstofpomp. Afspraak was dat ik de camper zou brengen op woensdag 29 sept voor 12 uur. Wat ook is gebeurt .Blijkbaar is de garage niet bevoegd voor een APK, terwijl dit wel op de ruit staat. Enfin de camper is pas ter keuring aangeboden op donderdag 7 oktober j.l., terwijl de termijn 6 oktober verliep. Bij de keuring bleek dat er ondeugdelijk laswerk aan de camper was verricht. Dit laswerk was in de genoemde garage gebeurt in het voorgaande jaar. Ook knipperden de remlichten mee met de stoplichten, een massaprobleem wat ook vorig jaar is gerepareerd, althans waarvoor ik wel heb betaald, verder bleek bij de keuring dat er speling was op een lager in het voorwiel. Allemaal oke, maar er was mij beloofd dat dit allemaal in ode gemaakt zou worden. Ondertussen staat de camper al 14 dagen op de parking voor de garage, er was mij beloofd dat de monteur vandaag was vrij gepland om een dag aan de camper te werken, maar er is niets gebeurt, en nu krijg ik dus een boete van het RDW, omdat hij niet op tijd is gekeurd. De vraag is a: Moet ik het ondeugdelijke laswerk van vorig jaar (500 euro), en het speurwerk naar het massaprobleem (400 euro) opnieuw betalen ? En kan ik eisen dat men nu eindelijk eens aan de camper begint, zoals wel was afgesproken ?

Gewenste oplossing

Het laswerk professioneel uitvoeren of laten uitvoeren en het massaprobleem oplossen, op hun kosten alsmede de boete van het RDW betalen voor te late keuring.
Geboden oplossing
Zoals gevraagd, alles is opgelost, wordt vandaag gereed gemaakt, met dank.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Garage Provo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Garage Provo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen