Wij vinden dat Garage wesselink hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Garage wesselink: Verkeerde diagnoses,s gesteld en onnodige reparatie,s
Details
Klacht
Een uiterst nare en dure ervaring met Garage Wesselink.Er werd een verkeerde diagnose gesteld, een op zich eenvoudige reparatie, het ontluchten en of het vernieuwen van lage druk leidingen werd een fiasco.
Auto startte niet meer, werd door Wesselink gezien als tankgevers zijn stuk, technische informatie gevraagd bij Mercedes Baan maar niet gekregen, dus tankgevers maar vernieuwd.
Na 4 dagen probleemloos rijden hetzelfde probleem auto startte niet meer, geen diesel naar opvoerpomp, tankgevers vernieuwen was niet de oplossing, werd door Wesselink erkend en aan mij toegegeven.
Gevraagd aan hr. Wesselink het systeem te ontluchten en nieuwe o-ringen in de lage druk leidingen te zetten, dit was volgens mij, de klant het probleem, werd geweigerd.
Tegen mijn advies als klant werd de hogedruk pomp vervangen, hij moest toch wat proberen zij hr. Wesselink, hij wist het ook niet meer.
Ook werden er nu de oude lagedruk leidingen vervangen door nieuwe, dit had een gunstig resultaat het probleem is opgelost, door mij navraag gedaan bij Mercedes Baan over de pomp, deze kan niet stuk zijn geweest want dan start een diesel niet eens.
Met 20 jaar ervaring werd een simpel te maken reparatie voor mij een peperdure grap.
Gevraagd aan hr. Wesselink om tegemoetkoming in deze onnodig hoge kosten ( 2800 €) maar wil hier niets van weten, een dieselpomp zou bij Mercedes Nederland besteld zijn, is echter niet gedaan en ook niet ingebouwd zoals beloofd, heeft elders een pomp ingekocht.
Wij hebben een rechtsbijstand Achmea ingeschakeld, maar de expert van Achmea heeft niet de intentie gehad mij als klant bij te staan.
Onze auto bij garage Wensink te apeldoorn ter beoordeling laten zien, en ook de expert gevraagd contact met deze garage op te nemen, werd geweigerd, dit was zomaar een garage werd er door mijn rechtsbijstand gegezegd, u komt er vaker is niet onafhankelijk, ben er die keer voor de eerste keer geweest dus wel deglijk een eerlijk professioneel expertise verzoek mogelijk.
Hr Wesselink zegt nu gesterkt door het laten afweten van mijn rechtsbijstand, bewijs maar dat ik fout gehandeld heb, oude onderdelen heeft hij volgens zeggen niet meer.
Ook een klacht ingedient bij klachtencommissie rechtsbijstand, moet nu zelf zorgen voor een contraexpertise, wat ik niet terecht vind waar heeft men dan rechtsbijstand voor.
Contact persoon aldaar [persoongegevens verwijdert].
Met vriendelijke groet,
H.Asbroek.
Gewenste oplossing
Volledige restitutie van 1332,15 € rekening van dieselpomp, factuurnr 20120896.Dieselpomp was niet stuk, ( bewijs ) motor start anders niet.
Een nader te bepalen restitutie bedrag van rekening met factuurnr 20120845.
Tankgevers vernieuwen was niet de juiste diagnose en reparatie, werd door Wesselink erkent.
Voor een bedrijf met 20 jaar ervaring in Mercedes heeft Wesselink gefaald.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.