Klacht Garage Willemsen: Garage houdt zich niet aan afspraken

G.89

Nadat ik een aanrijding heb gehad met mijn auto moest deze naar een garage. I.o.m. broertje en garagebedrijf Willemsen is besloten dat zij mijn auto zouden na laten kijken. Ik moest dan van de verzekering wel mijn eigen risico van €250 euro betalen. De garage heeft aangegeven dat zij dit aan mij betalen als ik mijn auto bij hen breng. Helaas bleek dat de auto niet de waarde kon opbrengen die de garage (Herman) voor ogen had en heeft hij besloten om mij de €250 niet te betalen.
Achteraf zei hij dat het alleen bij reparatie betaald zou worden. Terwijl dit helemaal niet afgesproken is. Ik zou hoe dan ook de €250 van hem krijgen.
Ik heb hem meerdere malen gebeld en gevraagd wanneer ik het geld zou ontvangen, telkens zei hij dat ik het zou krijgen. Ook heb ik meerdere e-mails gestuurd maar daar heb ik nooit reactie op ontvangen.
Helaas heeft hij zich niet aan zijn belofte gehouden en krijg ik mijn geld niet terug.
Volgens hem heb ik genoeg geld gekregen van de verzekering. Maar hij vergeet wel dat ik €250 euro minder heb gekregen doordat dit eigen risico is. Hij zou mij dat bedrag gaan betalen. Maar omdat het anders loopt dan hij had verwacht krijg ik niets en wil hij zich niet aan onze afspraak houden.

Ik zie graag dat ik het betreffende bedrag alsnog ontvang zoals is afgesproken.

Wij vinden dat Garage Willemsen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Garage Willemsen?