Klacht Garagebedrijf Wolters : gebruikte auto, na enkele dagen defecte motor.

post en

Een tweede hands auto gekocht. Was technisch in zeer goede staat kon nog vele kilometers mee werd gezegd. Ook bij doorvragen kwam de auto, 'paradepaardje' van de eigenaar, zeer positief uit de bus. Geen garantiepakket afgesloten. Echter na 2 dagen begon de auto steeds langzamer te rijden en geen trekkracht meer. Brandstofpomp defect. Eigenaar gebeld en heeft, meerdere, malen toegezegd reparatie uit te voeren danwel probleem op te lossen. Meerdere mails helpen ook niet. Uit eindelijk door ander bedrijf laten repareren. Kosten bijna €2000. Eigenaar geeft niet thuis!!. Aangezien, wat veel mensen niet weten, is er altijd garantie . Dit is wettelijk bepaald, de wettelijke regeling van non-conformiteit (artikel 7:17 Burgerlijk Wetboek), en is 6 maanden geldig. Dus gewoon garantie.
Ook is er gesjoemeld met de APK. Ondanks dit komt er geen oplossing van eigenaar. Kwam betrouwbaar over, maar achteraf ......

Het probleem was er ligt oplossen. kosten betalen.

Wij vinden dat Garagebedrijf Wolters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Garagebedrijf Wolters ?