Klacht Garantomatic: Reclame

Klachtnummer
# 55762
Gebruiker
??????
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wens geen reclame meer.
Bijna elke dag in de brievenbus,stoppen s.v.p.
Als ik wat nodig heb ,weet ik waar ik zijn moet.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Garantomatic
    Datum
    Geachte heer Geelink, vanzelfsprekend voldoen wij aan uw verzoek om u geen geadresseerde reclame meer toe te zenden. Gezien de voorbereidingstijd kunt u gedurende enkele weken nog poststukken van ons ontvangen, deze kunt u als niet verzonden beschouwen en weggooien. Daarna stopt de geadresseerde post vanzelf.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Garant-o-Matic

Ook een klacht indienen over Garantomatic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen