Klacht Garantomatic: Reclame

Klachtnummer
# 55762
Gebruiker
??????
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wens geen reclame meer.
Bijna elke dag in de brievenbus,stoppen s.v.p.
Als ik wat nodig heb ,weet ik waar ik zijn moet.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Garantomatic
    Datum
    Geachte heer Geelink, vanzelfsprekend voldoen wij aan uw verzoek om u geen geadresseerde reclame meer toe te zenden. Gezien de voorbereidingstijd kunt u gedurende enkele weken nog poststukken van ons ontvangen, deze kunt u als niet verzonden beschouwen en weggooien. Daarna stopt de geadresseerde post vanzelf.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Garant-o-Matic

Ook een klacht indienen over Garantomatic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen