Klacht Garantomatic: stop met het sturen van betalingsherinneringen

ok

Voor de derde keer ontvangt mij bejaarde schoonmoeder een herinnering voor een bedrag. zij heeft niets besteld.
dit is echt oplichting.
stop hiermee!

stop met deze onzin. mijn schoonmoeder heeft alles betaald wat ze besteld heeft.

Garantomatic
    Geachte mevrouw Kranenburg,

Het is natuurlijk reuze vervelend als je ten onrechte wordt aangemaand, daar heeft leeftijd weinig mee te maken, dus ik wil graag voor u nakijken wat er aan de hand is. Omdat Garant-o-Matic al meer dan een half jaar geleden failliet is verklaard gaat het dus over een bestelling die al heel oud is en mijn ervaring is dat als ik mensen even kan vertellen wat er precies in het pakje zat waarvoor ze nu worden aangemaand, zij het zich doorgaans opeens weer herinneren. Het is dan ook gemakkelijker voor hen om in hun bankoverzichten te zien dat de betreffende bestelling inderdaad nooit is betaald. Als u mij de naam en het adres van uw schoonmoeder geeft (bij voorkeur met het klantennummer) dan kan ik het voor haar nazoeken en opheldering geven.

Dat er meerdere keren is aangemaand heeft natuurlijk alles te maken met het feit dat uw schoonmoeder niet reageert noch betaalt dus ik ben blij met dit contact. Mijn taak is om oude debiteuren te incasseren en ik kan u verzekeren dat wij ons baseren op de gegevens van Garant-o-Matic.

Hoogachtend,
    Garant-o-matic

Ook een klacht indienen over Garantomatic?