Klacht Garantomatic: Zijn failiet verklaard maar gaan wel door met geld innen en opdrachten aannemen

Klachtnummer
# 95981
Gebruiker
dennis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 27 januari enkele producten besteld en betaald.
Tot op heden niks gekregen, terwijl alles op voorraad was.
Heb op dinsdag 3 februari eens navraag gedaan waarom de bestelling zolang op zich laat wachten, toen reeg ik te horen dat ze al sinds 30 - 12-2014 failliet verklaard waren.
Als ze toch al failliet waren als ik een order plaats dan kunnen ze dit toch wel vermelden lijkt mij.

De oplossing

Geld terug, of produkten leveren!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Garantomatic
    Datum
    Geachte heer Voncken,Ik begrijp dat dit voor iedereen een vervelende situatie is en zeker ook voor u.. We zijn sinds 30 december doorgegaan met leveren van goederen en het verwerken van retouren en klantenservice vragen. Op 27 januari heeft de curator besloten om geen orders meer uit te sturen in. U heeft deze order echter al betaald dus ik ga er voor zorgen dat uw bestelling morgen verzorgd wordt. U heeft de bestelling dan begin volgende week in huis.
    Alvast bedankt voor uw geduld en begrip.
    Met vriendelijke groeten,Klantenservice Garant-o-Matic.

Ook een klacht indienen over Garantomatic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen