Klacht Garcinia Cambogiabio: Garcinia en Parkincasso

Klachtnummer
# 283579
Gebruiker
Henk0510
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Helaas, ook ik moet eraan geloven. Na het opsturen van een proefpakket direct per mail aangegeven geen verdere pakketten te ontvangen. En ja hoor, 2 maanden later een niew pakket. Wederom een mail gestuurd want telefonisch contact opnemen werkt niet. Geld laten stoneren en daarna kwam Parkincasso met mails om te betalen. Afijn, 2 weken geleden, na het opsturen van mijn dossier kreeg ik keurig de melding dat het dossier gesloten was en ik in het gelijk werd gesteld. Gisteren echter kwam er een amil binnen van ze dat mijn dossier naar de rechbank wordt gestuurd tenzij ik de factuur betaal. En vandaag....nemen ze de telefoon niet meer op want het bestaat niet meer.

Gewenste oplossing

Politie bellen en een proces verbaal op laten maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Garcinia Cambogiabio hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Garcinia Cambogiabio?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen