Klacht Garcinia Cambogiabio: misleiding van gratis proefpakket, zie website met meer gedupeerden met reacties

Paulus1

gratis Proefmonster besteld 7,50 euro verzendkosten betaald met machtiging tot automatische incasso. Na een tijdje kreeg ik van mijn bank te zien dat er 68.00 euro werd afgeschreven. Dit heb ik terug laten storten. Tijd niks vernomen. Toen aanmaning en extra kosten en toen werd park incasso ingeschakeld uit veenendaal
108,00 euro. Nu gedreigd met dagvaarding. Nu ACM ingeschakeld en Unive rechtshulp en advies blijft niet betalen, na hun gebeld te hebben, nemen niet op, zie internet van gedupeerden. Advies Unive niet betalen, niet reageren, en eerder al in 6 july aangetekende brief verstuurd dat ik niet ga betalen met onderbouwing , geen reactie ontvangen, en sinds kort park incasso ook mail verstuurd met kopie aangetekende brief, maat ook daar geen reactie.

Oplossen, en aanklagen zie site waar het stikt van deze oplichterij

Wij vinden dat Garcinia Cambogiabio hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Garcinia Cambogiabio?