Wij vinden dat Garcinia Cambogiabio hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Garcinia Cambogiabio: Ongevraagde artikel thuis. Incassobureau met aanmaningen.
Details
Klacht
Na een bezoek aan de website werd ongevraagd een artikel ter waarde van €77 thuis gekregen via de postservice van DHL. Poging om het artikel terug te sturen mislukte want DHL had een code van Garcinia nodig. Pogingen om deze code te krijgen, zowel per mail en telefonisch, hadden geen succes. Telefoon werd niet beantwoordt (lange tijd in de wacht) en mails werden niet beantwoordt. Wel vrij gauw een melding dat de factuur door de bedrijf Billink BV geïncasseerd zou worden. Mailsaan deze bedrijf en Garcinia werden niet beantwoordt, wel een paar weken later een aanmaning ad €12.50. Het artikel in de originele verpakking per post, met bewijs van verzending (kosten €3.95), terug gestuurd aan Garcinia. Toch weer een nieuwe aanmaning ad €12.50 van Billink met de mededeling dat bij geen betaling binnen 5 dagen de incasso aan de Centraal Incassobureau te Rotterdam zou worden verzonden. Na overleg met de juridische afdeling van de Consumentenbond hebben wij gisteren een brief aan Billink verzonden, waarin we de gang van zaken uiteen hebben gezet en de wens uitgesproken om een stopzetting van de incasso's. Wij wachten met enige spanning de verdere verloop.Gewenste oplossing
Uiteraard excuses en uitleg over de onbevredigende gang van zaken, plus de betaling van de door gemaakte kosten.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.