Klacht Garcinia Cambogiabio: Ongevraagt pakket ontvangen

Haan46

Mijn Klacht:
In maart iets besteld,proefpaketje 7,50 verzendkosten, abonnement op tijd beeindigt en 2 keer betaald uit goed fatsoen, zonder een factuur te zien na aanvraag, alleen maar dreig mails met hoge meer kosten zonder een duidelijke reden . Vervolgleveringen in de portal op hun site gecancelled. Dus nooit meer wat ontvangen tot in November Park Incasso met een aanmaning kwam ook weer zonder duidelijke informatie over openstaande facturen ,Na bewijs mijnerzijds op 20 november het dossier gesloten. Maar op 4 decmeber de mail met allerlei extra kosten rondom wanbetalen (256 Euro) . INFO T.V. 2016 AVRO KLACHT.NL CONSEMENTBOND 7000 MESNEN DE DUUPE ,BEDRIJF ALS GARCINIA CAMBOGIA / SLIMFRUIT MAKEN MILJOENEN WINST DOOR MENSEN TE INTIMIDEREN OM TE BETALEN MET DREIG MAILS ZOALS INCASSO EN DAG VAARDIGING MET HOGE KOSTEN \”\”\”\” DUS NIET BETALEN \”\”\”\”.
aangifte DOEN EN GEDAAN BIJ POLITIE .

Gewenste Oplossing:
STOPPEN MET MAILS !!! EN ONTERECHTE INCASSO'S TERUG TREKKEN !!!

Gewenste Oplossing:
STOPPEN MET MAILS !!! EN ONTERECHTE INCASSO'S TERUG TREKKEN !!!onter

Wij vinden dat Garcinia Cambogiabio hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Haan46
Alle dreig mail's van garcinia cambogiabio en parkincasso te nietig maken !

Ook een klacht indienen over Garcinia Cambogiabio?