Klacht Garcinia Essentials: Ongevraagd dure potjes sturen en het bedrag tussen de € 75,00 en € 85,00 via mijn creditcard afschrijven.

Wijnandablankevoort

Ik heb op 16 december 2 proefflacons besteld en betaald via mijn creditcard. Ik gaf aan geen lid te willen worden. Deze proefflacons heb ik nooit ontvangen, wel werd mij op 24 december een pakje geleverd met 2 potjes essential cleanse en Garcinia essential. Op 29 december en 1 januari werden de bedragen van mijn rekening afgeschreven. Ik ben pas op 14 januari op de hoogte gesteld omdat ik gedurende de feestdagen met vakantie was. Het pakje werd afgeleverd bij de buren. Toen ik mijn rekening bekeek was er inmiddels alweer op 13 januari een afschrijving geweest. Ik heb direct gebeld, en kreeg een zeer slecht engelssprekend persoon aan de telefoon die niet te verstaan was. Om een lang verhaal kort te maken: Er is in totaal € 325,00 van mijn rekening gehaald, pas op 23 januari werd mij een retour adres gegeven in Salt Lake. Ik heb de potjes daar naar toe gestuurd (25,99€ porto) maar deze werden niet geaccepteerd en retour aan mijn adres gezonden. Helft is terug gestort.

mijn geld retour

Wij vinden dat Garcinia Essentials hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Garcinia Essentials?